22 558 08 40

ul. Sobieskiego 15, 02-930 Warszawa - Wilanów

Pon. - Pt. 6:30 - 18:00

Kadra pedagogiczna

  • Natalia Wawrzeniuk, nauczyciel wychowania przedszkolnego

Kwalifikacje do pracy z dziećmi zdobyłam na studiach pedagogicznych o specjalności kształcenie zintegrowane i wychowanie przedszkolne, na Uniwersytecie Przyrodniczo – Humanistycznym w Siedlcach. Studia pozwoliły mi zrozumieć, że właśnie od najmłoszych lat należy kształtować najbardziej wartościowe cechy.

W dzieciństwie moją ulubioną zabawą była zabawa w szkołę zcałą masą rekwizytów i przełożyło się to na wybór drogi zawodowej. Praca z dzieciakami to dla mnie ogromna nauka o sobie samej, ponieważ najmłodsi potrafią czynić nas lepszymi. Jest to dla mnie doskonała okazja do pielęgnowania w sobie wewnętrznego dziecka. To właśnie moi wychowankowie wydobywają ze mnie skrywaną wrażliwość i rozbuszają wyobraźnię oraz kreatywność. Każdego dnia widzę jak moi podopieczni, już popażne 5cio latki stają się coraz bogatsi o nowe doświadczenia. Największą satysfakcją jest dla mnie radość w oczach dzieci i to, że nie chcą wychodzić z przedszkola ;)

Dzieci traktuję jako partnerów, daję im dużo swobody, aby mogły uczyć się podejmowania decyzji i mogły wyrażając swoje pragnienia bez agresji. Chciałabym, aby kształtowali w sobie pewnego swojej wartości młodego człowieka,wierzącego w swoje możliwości, wrażliwego na ludzi i świat.

  • Paulina Pawlak, nauczyciel wychowania przedszkolnego

Jestem absolwentką Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, na którym uzyskałam tytuł magistra pedagogiki o specjalności: Pedagogika wczesnoszkolna i pedagogika przedszkolna oraz Resocjalizacja. Swoje wykształcenie nieustannie uzupełniam o dodatkowe kursy i szkolenia, które dają mi możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności. Aktualnie jestem studentką II roku w Lingwistycznej Szkole Wyższej w Warszawie, na kierunku Filologia Angielska.

Bycie nauczycielem sprawia mi ogromną radość, a możliwość obcowania z dziećmijest dla mnie źródłem inspiracji. W swojej pracy staram się w ciekawy sposób umożliwić dziecku poznanie świata, doskonalić jego zmysły oraz rozwijać indywidualne zdolności. Podczas prowadzonychprzeze mnie zajęć w przedszkolu, wprowadzam dzieci w świat kolorów, muzyki i tańca.

Jako nauczyciel pragnę nieustannie podążać za potrzebami dziecka, towarzysząc mu w codziennych doświadczeniach.

  • Anna Kwiecińska - nauczyciel wychowania przedszkolnego

Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego z dziewięcioletnim doświadczeniem w pracy zawodowej. Ukończyłam studia magisterskie o kierunku Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z terapią pedagogiczną. Moim celem w pracy jest taki sposób prowadzenia zajęć, aby każdy dzień spędzony w przedszkolu przynosił dzieciom wiele radości, a przy okazji wpłynął na ich wszechstronny rozwój. Praca w zawodzie daje mi ogromną przyjemność, co powoduje, że wkładam całe moje serce w to, co robię. Czas spędzony w przedszkolu i kontakt z dziećmi przynosi mi wiele satysfakcji i daje pozytywną energię na cały dzień, a dzieci są radosne, ciekawe światai twórcze. Cechuje mnie opiekuńczość, cierpliwość, kreatywność oraz oddanie całym sercem pracy z dziećmi.

W ramach podnoszenia swoich kwalifikacji chętnie korzystam z kursów i warsztatów doszkalających. Ukończyłam m.in. kurs z zakresu zarządzania oświatą oraz kurs Glottodydaktyki. Najważniejszy dla mnie uśmiech dziecka.

  • Ewa Maciejewska – nauczyciel wychowania przedszkolnego

Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Humanistyczno- Ekonomicznej we Włocławku, na której uzyskałam tytuł magistra pedagogiki przedszkolnej. Uwielbiam pracę z dziećmi jestto moja pasja.Praca w przedszkolu daje mi dużo satysfakcji. Jestem osobą cierpliwą, opanowaną, łatwo nawiązującą kontakt z dziećmi.

W swojej pracy dydaktyczno- wychowawczej staram się wykorzystywać różnorodne metody i formy pracy, aby zainteresować dzieci otaczającym światem. Praca w przedszkolu jest bardzo odpowiedzialnym zajęciem, ponieważ już we wczesnych latach życia dziecka kształtuje się jego światopogląd. To właśnie w przedszkolu przygotowuje się dzieci do życia w społeczeństwie. Dlatego też ważne jest dostarczenie dziecku różnorodnych bodźców do kształtowania jego osobowości. Chciałabym, aby moja praca przynosiła dzieciom radość i chęć zdobywania nowych doświadczeń.